میز مدیریت و کنفرانس

دکوراسیون اداری که اجزای مختلفی را دربرمی گیرد به جهت بصری و زیبایی شناسی معرف یک شخصیت است.

میزها شخصیت های کاری مستقلی به کاربرشان می دهند.

شخصیت اداری یک شرکت، موسسه آموزشی، کمپانی و..را مبلمان اداری اش، نحوه فضاسازی ها، میزهای مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندان و..تشکیل می دهند هرچقدر در رابطه با این شخصیت اداری استانداردهای مربوطه بیشتر رعایت گردد به جهت بصری موفق تر است و از لحاظ برندینگ در مسیر درست قرار گرفته است.

مدیریت و کنفرانس 1 1 - میز مدیریت و کنفرانس

وقتی صحبت از میز کار به میان می آید تازه متوجه می شویم چه عنصر مهمی است هم در خانه و هم در محل کار، منظور از کار، هر کاری است که نیاز به یک صفحه و سطح دارد، باید گفت بیشترین کارها برای انجام شدن و یا بهتر انجام شدن نیاز به میز دارند.

مدیریت و کنفرانس 2 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میزها با توجه به نوع کاربردشان به انواع مختلف تقسیم می شوند از میز کار در نجاری گرفته تا انواع میز در منزل و در محیط اداری، انواع میزهای اداری؛ میز مدیریت، میز کنفرانس و..

مدیریت و کنفرانس 3 1 - میز مدیریت و کنفرانسمیزهای اداری می توانند طرح های سنتی و مجلل و پرطمطراق داشته باشند، روکش های معرق داشته باشند، برنزکاری شده باشند و یا اینکه مدرن و یا کاملا ساده باشند، این که کدام یک از این ها انتخاب شود کاملا با مشتری است.

مدیریت و کنفرانس 4 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میزهای یک محیط اداری تقسیم می شوند به:

میز کامپیوتر(مربوط است به کارمندان)، میز اداری یا میزکارمندان، میز سکرتری(میز منشی) ، میز کنفرانس، میز مدیریت.

 

 

مدیریت و کنفرانس 5 1 - میز مدیریت و کنفرانس

 

مدیریت و کنفرانس 6 1 - میز مدیریت و کنفرانس

انتخاب جنس و نوع متریال برای ساخت میز موردنظرتان بستگی به نوع طراحی دکوراسیون اداری شما و هم چنین فضایی که میز مربوط در آن قرار می گیرد، دارد. این موضوع که فضا کوچک یا بزرگ باشد در چگونگی طراحی شما بسیار موثر است زیرا که متناسب با فضا و متراژ موجود طراحی صورت می گیرد.

میزهای اداری که هم برای کامپیوتر مناسب باشد و هم برای دیگر کارهای اداری، می تواند با سبک های ساده، مینیمال و یا کلاسیک طراحی و ساخته شود.

مدیریت و کنفرانس 7 1 - میز مدیریت و کنفرانس

اگر فضای اداری شما کوچک است بهتر است طراحی به گونه ای صورت گیرد که استفاده بهینه و کامل از کل فضای موجود صورت بگیرد به طوری که در قسمت زیر میز فایل قرار گیرد برای وسایل و مدارک و..

مدیریت و کنفرانس 8 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میزهای کامپیوتر نیز جزء میزهای اداری است چه در منزل و چه در آفیس اداری، زیرا که در حال حاضربیشتر کارمندان، کامپیوتر اختصاصی بر روی میزهای خود دارند، با یک طراحی درست برای میز اداری تمامی نیازهای کارمند یا شخص کاربر اعم از؛ جانمایی کیس، کیبورد و مانیتورکامپیوتر، تلفن، فکس و..می تواند برآورده شود.

مدیریت و کنفرانس 9 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میزهای اداری کلاسیک عموما دارای صفحه میز بزرگ هستند و در زیر میز فضای کاملا باز و راحتی قرار دارد. میزهای اداری کلاسیک عموما پرکارتر هستند و رنگ و لعاب بیشتری دارند.

مدیریت و کنفرانس 10 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میزهای اداری که برای کنج دیوار طراحی می شوند استفاده زیادی در فضاهای کوچک دارند و امکان بهره برداری از فضاهای به اصطلاح پرتی را به ما می دهند.

مدیریت و کنفرانس 11 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میزسکرتری یا میز منشی (یا میز مدیر داخلی)

امروزه میزهای سکرتری بیشتر به صورت ال و یو مانند طراحی می شوند در این طراحی ها فضای زیاد و مناسبی در اختیار کاربر آن قرار می گیرد تا انواع اسناد محرمانه، کارتابل ها و سیستم کامپیوتر، سرورها و..را جایگذاری کند و به سرعت به آن ها دسترسی پیدا کند.

مدیریت و کنفرانس 12 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میز کنفرانس

میز کنفرانس که عموما در اتاق مدیرعامل یا ریاست یک مجموعه اداری یا تجاری قرار می گیرد به اشکال بیضی و یا مستطیل ساخته می شود و تعداد صندلی هایی که دور میز قرار می گیرد از ۸ به بالا است و بسته به آن که تعداد کارمندان مجموعه چند نفر است و فعالیت شرکت چیست و اینکه به صورت تقریبی چه تعداد میهمان وجود خواهد داشت و یا تعداد جلسات به چه نحو خواهد بود، سایز میز و تعداد صندلی ها متغییر خواهد بود.

 

 

مدیریت و کنفرانس 13 1 - میز مدیریت و کنفرانس

مدیریت و کنفرانس 14 1 - میز مدیریت و کنفرانس

میز مدیریت

بخش مدیریت یک مجموعه اداری نیز از مهمترین بخش های آن مجموعه اداری است. طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت، طراحی میز و صندلی و..رابطه مستقیم با شخصیت اداری شرکت داشته و در بحث برندینگ و مباحث مربوط به گواهینامه های بین المللی موثر است.

مدیریت و کنفرانس 15 1 - میز مدیریت و کنفرانس

طراحی و چگونگی میز مدیریت در ایجاد یک فضای مقتدر بسیار موثر است و پرستیژ مجموعه را بالا می برد. در زمان سفارش یا خرید میز مدیریت دقت کافی داشته باشید و سفارشتان را با ابعادی انجام دهید که کاملا با متراز اتاق مدیریت سازگاری داشته باشد اگر بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد به اهداف منظور نخواهید رسید.

سظح میز مدیریت باید گنجایش کافی برای وسایلی که روی میز قرار می گیرند، داشته باشد تا میز شلوغ به نظرنرسد. شلوغی میز صرفنظر از سردرگمی برای پیدا کردن مدارک و اسناد از لحاظ بصری بسیار مناسب است. میز مدیریت باید طوری طراحی شود که از امنیت کافی در نگهداری اسناد برخوردار باشد.

میز مدیریت نیز در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی و ساخته می شوند، بهتر است سبک انتخابی میز مدیریت متناسب با کل مجموعه ادرای باشد تا در کل مجموعه هارمونی یک فضای اداری مناسب جاری شود.

مدیریت و کنفرانس 16 1 - میز مدیریت و کنفرانس

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *